drivna kampanjarbetare

Liberalerna Göteborg söker drivna kampanjarbetare

Brinner du för liberalismen?

Torsdag 28 april 2022

Brinner du för liberalismen? Är du bra på att samordna, stötta och driva projekt? Då kan du vara en av Liberalerna Göteborgs nya kampanjarbetare!

Många som arbetat i en valrörelse beskriver det som fantastiskt, med högt tempo, tätt samarbete, stort ansvar, där ingen dag är den andra lik.

Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att samordna, driva och stötta det praktiska valarbetet tillsammans med Göteborgs ombudsman. Arbetet kommer handla om att göra saker. Vi söker någon som vill packa påsar med flygblad och valsedlar, hantera valstugan, fixa fika, bära material och boka in personer till olika kampanjer, men jobbet innebära även att delta i dörrknackning, affischering, dela ut valsedlar och liknande utåtriktade aktiviteter.

Vi söker flera olika roller inom vårt valrörelseteam!
Är du en fena på att få saker att hända? Absolut!
Får du människor att bli entusiastiska och vilja kampanja? Absolut!
Har du organisatoriska färdigheter och vill organisera kampanjaktiviteter? Absolut!

Sök till oss! Tillsammans utformar vi rollerna till att passa så bra det bara går.

Du som söker tjänsten bör ha god förmåga att själv planera och strukturera ditt arbete, lätt för att prata med människor och kännedom om Liberalernas politik. Vi söker personer som är strukturerade, flexibla, prestigelösa och framförallt med servicekänsla. Erfarenhet av politiskt arbete eller annat målfokuserat arbete är meriterande liksom relevant utbildning och körkort.

Vi erbjuder flera tjänster och är flexibla med startdatum. Vår mest aktiva kampanjperiod kommer att vara från slutet av juli till i mitten av september, men vi söker även en person som kan starta redan i maj.

Vi tillämpar löpande rekrytering och anställer så fort vi träffat rätt person så vänta inte med att söka!

Vill du veta mera? Kontakta vår ombudsman Cecilia Hällstrand, tel: 010-70 800 70.

Mejla din ansökan till: goteborg@liberalerna.se