Robert Hannah

Upptäck våra riksdagsledamöters litterära verk

Onsdag 27 september 2023

Vi är stolta över att vår egen riksdagsledamot, Robert Hannah, har gått bortom politiken för att dela med sig av sin kunskap och insikt i en ny bok. Tillsammans med författare Mauricio Rojas, Magnus Ranstorp, Maria Wallin, Juno Blom, Sofie Löwenmark och Per Brinkemo har han skapat ”Separatismen i Sverige,” en angelägen skrift som tar upp viktiga ämnen och utmaningar i dagens samhälle.

Om Boken: ”Separatismen i Sverige”

”Separatismen i Sverige” är en viktig och mångfacetterad bok som granskar olika aspekter av separatism inom svensk kultur. Boken ger en djupgående insikt i utmaningar som rör mångfald, identitet, och samhällssammanhållning. Detta är ett verk som inte bara berikar den politiska diskussionen utan även utmanar våra perspektiv.

Bokmingel i Göteborg: Möt Författarna!

Liberalerna i Västsverige bjuder in er att gå med oss på ett exklusivt bokmingel i samband med Bok och biblioteksmässan i Göteborg. Ta chansen att träffa författarna bakom ”Separatismen i Sverige” personligen:

• Robert Hannah (red)
  • Mauricio Rojas (red)
  • Juno Blom

Datum och Tid: 30 september, kl 17.30 – 19.00

Plats: Scandic Opalen

Anmälan och Mer Information: Anmäl dig här

Vi kommer att erbjuda lättare tilltugg och möjligheten att köpa något gott att dricka under kvällen. Boken kommer också att finnas tillgänglig för försäljning på plats. Om du vill säkerställa ditt exemplar i förväg, klicka på denna länk: Beställ ”Separatismen i Sverige”

Detta är en unik möjlighet att fördjupa dig i de ämnen som tas upp i boken och att diskutera dem med författarna själva. Vi ser fram emot att välkomna er till detta intressanta och givande evenemang!