Glad Sommar

Sommarhälsning från Liberalerna Göteborg

En välförtjänt vila och tack för ert engagemang

Fredag 5 juli 2024

Sommaren är här, och även om det ibland känns som att vi bara har två sorters väder i Göteborg – regn eller snart regn – så hoppas vi alla får njuta av lite sol och ledighet. Vi på Liberalerna Göteborg vill skicka ett stort tack till er alla för ert fantastiska engagemang och stöd under årets EU-valkampanj. Tack vare er insats lyckades vi behålla ett viktigt mandat i Europaparlamentet – vilket vi alla kan vara mycket stolta över.

Sommarlugnet infinner sig

Under sommaren kommer vi att ta det lite lugnare med uppdateringarna på vår hemsida och våra sociala medier, då många av oss är på semester och samlar nya krafter inför hösten. Det är viktigt att vi alla får chansen att koppla av och ladda batterierna efter ett intensivt arbetsår.

Följ oss på Youtube för sommarens höjdpunkter

Trots att vi går på semester vill vi ändå hålla er uppdaterade med viktiga händelser och diskussioner. Därför kommer vi att släppa filmer från den senaste Kommunfullmäktige-debatten på vår Youtube-kanal under sommaren. Glöm inte att följa oss där så att ni inte missar några av sommarens spännande och viktiga klipp.

Prenumerera på vår Youtube-kanal här

För mer intressanta blogginlägg och nyheter, kolla in våra andra artiklar på hemsidan. Vi ses i höst med nya krafter och idéer! Vi ser fram emot att komma tillbaka utvilade och redo för en spännande höst tillsammans med er. Tack för ert stöd, och ha en fantastisk sommar, oavsett om det blir sol eller regn!